افزودنی های محبوس کننده هوا در بتن با مکانیزم عملکردی معین باید با سیستم توزیع مناسبی به کار گرفته شود.
مقدار هوای محبوس یک ترکیب بتنی، بیانگر کافی بودن سیستم هوای منفذی در زمانی است که افزودنی به کار گرفته با مشخصه های مرتبط با استانداردهای لازم، مطابقت دارد. عواملی مانند تنوع مواد، اختلاط، دما و ... سبب اختلال در تنظیمات میزان هوای موردنیاز با اندازه حباب و فاصله مناسب می شود. هوای بتن فوق روان شده و بتن های با مقاومت بالا، به آسانی قابل تنظیم نمی باشد. مقدار هوای موجود در بتن باید هم در محل پروژه و هم در محل تولید بتن بررسی شود.
افزودنی های محبوس کننده هوا در بتن با هدف تنظیم میزان هوای موجود در بتن به کار گرفته می شوند. در ارتباط با میزان هوای موجود در بتن، چالش های زیادی در مراحل مختلف تولید و استفاده از بتن وجود دارد. به منظور رفع این چالش ها باید به مواردی توجه شود:
- دستورالعمل ترکیب و نگهداری فین ها در میکسرها باید با دقت انجام شود تا سیستم هوای منفذی ایده آل، ایجاد شود.
- بتن بایستی در محل پروژه به اسلامپ ایده آل برسد. آب اضافی بتن که در فاز اجرا به آن اضافه شده است ممکن است موجب پیوند خوردن حباب های هوا شود و از مقاومت و طول عمر بتن بکاهد.
- مقدار هوای موجود در بتن باید در تمامی مراحل از جمله تولید و اجرای بتن به صورت دقیق چک شود و تمامی فاکتورهای مهم درنظر گرفته شود.
- استفاده از افزودنی های محبوس کننده هوا در بتن باید بر اساس میزان توصیه شده، صورت بگیرد.
- در محاسبه میزان هوای موجود در بتن باید افت هوا در مسیر انتقال بتن از کارخانه به کارگاه لحاظ شود و استانداردهای مرتبط با این مسئله لحاظ شود تا میزان افت، جبران گردد.
- سایر فاکتورهای سیستم هوای منفذی در بتن سخت شده باید مشخص شود تا متغیر فاصله گذاری هوای منفذی در بازه معینی در استانداردها قرار بگیرد.
هوای محبوس، تأثیر زیادی در مهیا کردن شرایط فرم پذیری لازم برای ترکیب های سنگدانه ای سبک وزن دارد. بافت های بعضی از سنگدانه های سبک وزن به گونه ای است که بتن را خشن می کند که این مسئله نیازمند مقدار ریزدانه فزآینده است. لذا فشردگی بتن به بیشترین میزان خود می رسد.
هوای محبوس سبب می شود که درصد ریزدانه ها کم شود. هوای محبوس مانع از غوطه ور شدن ذرات سنگدانه سخت در ملات می گردد. یکی از کاربردهای مهم محبوس کننده های هوا، تولید پانل های نماسازی سبک وزن در صنایع پیش ساخته می باشد. استفاده از محبوس کننده ها در این پانل ها سبب افزایش سطح دوام آنها می شود.
این افزودنی ها، مواد آلی هستند که به صورت محلول می باشند و در زمان اضافه شدن به بتن، میزان معینی از هوا را به صورت یکنواخت در قالب حباب های بسیار کوچک و پراکنده به بتن اضافه می کنند. این هوا با میزان هوایی که در بتن موجود به بتن به صورت سوراخ های ناهمگون است، متفاوت می باشد.
استفاده از این مواد دارای سه نتیجه بسیار مهم است که شامل افزایش دوام، بهم چسبندگی و تراکم می باشد. بررسی ها نشان داده است که بتن های دارای محبوس کننده هوا، دوام بالایی دارند. وجود هوا در بتن سبب به هم چسبندگی یا پایداری ترکیب می شود. بنابراین استفاده از افزودنی های محبوس کننده هوا در بتن ، نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. البته باید به میزان استفاده از این مواد توجه شود تا نتیجه وارونه به همراه نداشته باشد.
اگر قصد سفارش انواع تیرچه و بتن برای ساختمان سازی را دارید می توانید از سایت بتن پیش فشرده دیدن کنید. در این سایت سفارش انواع تیرچه و بتن امکان پذیر است.
در مقاله پیش رو به بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده می پردازیم. این دو دستگاه در جهت نگهداری و مراقبت بهتر از تجهیزات شبکه به کار گرفته می شود.
در ساخت این دو دستگاه از علوم و فناوری های مختلفی استفاده می شود. آن ها از نظر تکنولوژی ساخت، فضای ذخیره سازی، نوع طراحی و... تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند.
در ادامه به تفاوت های اصلی این دو دستگاه با یکدیگر اشاره می کنیم، با ما همراه شوید.
در ابتدا مقاله بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده، به معرفی این دو دستگاه می پردازیم. رک دیواری یکی از اجزای اساسی در سیستم های ذخیره سازی و نگهداری تجهیزات الکترونیکی است.
معمولاً از آن ها در محیط هایی مانند؛ دیتا سنتر ها، اتاق های سرور، ادارات و حتی خانه ها استفاده می شود. این محصول دارای ویژگی ها و مشخصات مختلفی هستند. از جمله آن ها عبارتند از؛
· ابعاد استاندارد
· ساختار مناسب
· طراحی کاربردی
· قابلیت تهویه
· مدیریت بهینه کابل ها
· امکانات امنیتی
در این بخش از مقاله بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده، به معرفی رک های ایستاده می پردازیم. رک های ایستاده نیز همانند رک های دیواری جهت سازماندهی و مدیریت بهتر تجهیزات الکترونیکی به کار گرفته می شوند.
آن ها نسبت به سایر رک های موجود در بازار بزرگ تر هستند. به همین دلیل به کمک آن، تجهیزات بیشتری در فضای دیتا سنتر له نصب می رسد. این تجهیز تخصصی، امکانات متعددی در اختیار کاربران قرار می دهد.
اگر به دنبال یک فناوری نوین برای محافظت از تجهیزات شبکه هستید، رک های ایستاده بهترین راه حل پیش روی شما هستند. از جمله ویژگی های این محصول عبارتند از؛
1. تطابق با استاندارد های جهانی
2. ابعاد مناسب
3. ساختار ایمن و مستحکم
4. مجهز به سیستم های خنک کننده
5. بهبود وضعیت فیزیکی شبکه
6. امکانات امنیتی مناسب
7. انعطاف پذیری مناسب
8. نصب آسان
بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده تاثیر قابل توجهی در انتخاب شما دارد. رک های دیواری و ایستاده هر دو نقش اساسی در سیستم های ذخیره سازی و نگهداری تجهیزات الکترونیکی بر عهد می گیرند. در زیر به برخی از تفاوت های آن دو با یکدیگر اشاره می کنیم؛
رک های دیواری: این نوع رک ها به وسیله پیچ و مهره به دیوار یا ستون ها متصل میشوند. آن ها، فضای کمتری از مجموعه را به خود اختصاص می دهند.
رک های ایستاده: این محصول به طور مستقیم بر روی سطح زمین قرار می گیرند. آن ها نیاز به فضای خالی پیرامونی دارند. جهت نصب آن ها باید فضای خاصی در نظر گرفته شود.
رک های دیواری: معمولاً در فضا های محدود یا در مواقعی که فضای زمین محدود است، استفاده می شوند.
رک های ایستاده: این دسته از تجهیزات شبکه در فضا هایی با مساحت بزرگ تر مانند؛ دیتا سنتر ها و اتاق های سرور کاربرد دارند.
رک دیواری: مقاله بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده، این دو محصول را به شما معرفی می کنند. ارتفاع این رک کم است دارند و به دو صورت افقی یا عمودی نصب می شوند.
رک ایستاده: ارتفاع آن ها بیشتر از نمونه قبلی است و تنها در حالت عمودی قابل نصب هستند. رک های ایستاده با استفاده از در های جلویی و پشتی، دسترسی به تجهیزات داخلی را آسان می کنند.
رک دیواری: بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده، راهی برای شناخت بهتر این دو دستگاه می باشد. این محصول به دلیل محدودیت فضا، امکانات تهویه آن ضعیف است.
رک ایستاده: رک های ایستاده مجهز به چندین سیستم تهویه هستند. این محصول به خوبی از پس زدودن هوای گرم به بیرون از دستگاه بر می آید.
بررسی تفاوت های کلیدی بین رک دیواری و رک ایستاده معیاری مناسب برای انتخاب بهترین نوع این محصول است. در مجموعه اینترنتی آماد سیستم، انواع مختلفی از رک ها به فروش می رسد. با مراجعه به وب سایت ما به صورت اینترنتی، این محصول را سفارش دهید.
اینفلوئنسر مارکتینگ اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مجموعه های متفاوتی در حال ایجاد استراتژی اینفلوئنسر خود می باشند.
بازاریابی تأثیرگذار با وجود انتقاداتی که از آن می شود، توانسته است بسیار مؤثر واقع شود و موجب پیشرفت کسب و کارها شود. این روش بازاریابی موجب دسترسی آسان به شمار بالاتری از مخاطبان می شود و نرخ تبدیل را به شدت افزایش می دهد. بازگشت سرمایه در چنین شرایطی، حتمی است.
بازاریابی تأثیرگذار شامل اقداماتی است که با هدف تبلیغ محصول از سوی افراد برجسته انجام می شود. افراد برجسته یا اثرگذار معمولاً نظرات خود را درباره بهره گیری از محصولی خاص و یا فالوورکنندگان در شبکه های اجتماعی ارائه می دهند و بدین ترتیب به تبلیغات برای برندها اقدام می کنند. این افراد برجسته و شاخص می توانند چهره های شاخص اینستاگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی باشند.
اینفلوئنسر شخصی است که توانایی اثرگذاری بر تصمیمات دیگران را دارا می باشد. این افراد در حیطه کاری خود، صاحب نظر هستند. برترین ابزاری که اینفلونسرها در اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کنند، شبکه اجتماعی می باشد. در این شبکه ها، دسترسی جامعی به افراد مختلف است. اینفلوئنسرها می توانند یکی از گزینه های زیر باشند:
- افراد سلبریتی یا افراد مشهور
- افراد مطرح و متخصص و صاحب نظر در زمینه های گوناگون
- وبلاگ نویس ها و تولیدکنندگان محتوا
بازاریابی تأثیرگذار اصلاً پدیده جدیدی نیست و از مدتها قبل وجود داشته است. اولین بار در سال 1920 بود که کوکاکولا در کمپین های بازاریابی خود، فرد جدیدی را معرفی نمود. وی، لباس یکدست قرمز داشت و با موی و ریش انبوه سفیدرنگ به کاربران لبخند می زد. نام این فرد بابانوئل بود. هرگز نباید از یاد برد که بابانوئل کوکاکولا، یکی از معروف ترین اشخاص اثرگذار در حوزه بازاریابی بوده است. این مسئله نشان می دهد که بازاریابی تأثیرگذار اصلاً پدیده جدیدی نمی باشد.
طول عمر روش های سنتی تبلیغات تمام شده است و اینک باید از تکنیک های جدید برای تبلیغات استفاده نمود. صاحبان کسب و کارها با گذاشتن توییت در توییتر و اشتراک گذاری محتوای مختلف در شبکه های اجتماعی، زمان زیادی را برای فعالیت در شبکه های اجتماعی صرف می کنند. ولی نباید فراموش کرد که با شمار زیادی از دنبال کننده، نتیجه مورد انتظار بدست نخواهد آمد. اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ از جنبه های مختلف، شامل موارد زیر است:
- مشتریان به توصیه های اشخاص اثرگذار اعتماد کامل دارند.
- بازاریابی اثرگذار به صورتی اعتمادپذیر سبب افزایش میزان بازگشت سرمایه می گردد.
- گسترش چشمگیر بهره گیری از شبکه های اجتماعی با هدف پیشرفت فعالیت های بازاریابی صورت می گیرد.
- اینفلوئنسرها می توانند حامیان برندها باشند و با جلب اعتماد مخاطبان، موجب فروش بیشتر محصولات و خدمات شوند.
- اینفلوئنسرها به روش های مختلفی مانند تولیدمحتوای متنی، تبلیغ برندها، انتشار مطالب برندها در وب سایت و ... موجب رونق هر کسب و کاری می شوند.
برای این کار باید اقدامات زیر را انجام داد:
- هدف نهایی کاملاً مشخص شود.
- مخاطب هدف به درستی شناسایی شود.
- شبکه اجتماعی به درستی انتخاب شود.
- برترین اینفلوئنسرها انتخاب شوند تا بیشترین تأثیرگذاری ایجاد شود.
- با اینفلوئنسرهای موردنظر ارتباط گرفته شود.
- بودجه کمپین به صورت کامل تعیین شود.
- تولیدمحتوای بسیار باکیفیت انجام شود.
- نتایج کمپین بازاریابی اینفلوئنسرها به صورت کامل آنالیز شود.
با اقدامات فوق می توان بازاریابی تأثیرگذار را به خوبی انجام داد. هزینه اینفلوئنسر مارکتینگ بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. اجرای دقیق هر یک از مراحل فوق اهمیت زیادی دارد. در صورتیکه یکی از مراحل به درستی انجام نشود، نتیجه موردانتظار بدست نخواهد آمد.
از دست دادن داده و اطلاعات می تواند برای افراد به شکل یک کابوس باشد. در صورتی که داده های اطلاعاتی مربوط به کسب و کار و تجارت شما باشد این مشکل می تواند عمیق تر باشد گاهی وقت ها از دست رفتن دیتابیس ها می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به وجود آورد.
اما نکته دلگرم کننده ای که وجود دارد امکان ریکاوری و بازیابی اطلاعات دیتابیس و sql می باشد. در ادامه قصد داریم به برخی از این روش ها اشاره کنیم.
پیش از اینکه ریکاوری و بازیابی اطلاعات دیتابیس و sql را مورد بررسی قرار دهیم قصد داریم sql را از نظر معنایی مورد بررسی قار دهیم. این واژه شکل کوتاه شده Structured Query Language است. این قابلیت را به عنوان یک زبان استاندارد می شناسند که امکان ایجاد وابستگی و برقراری ارتباط را میان پایگاه داده ها به وجود بیاورد.
به وسیله sql می توانید عملیات های دیگری مانند قابلیت محافظت از پایگاه داده ها و بهینه سازی را انجام دهند. سیستم های دیتابیس شباهت زیادی با دیگر سیستم ها می کند که امکان بروز مشکل برای آن اجتناب ناپذیر می باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که این داده ها باید در هر شرایطی تحت اختیار کاربران قرار بگیرد.
انواع ریکاوری های پایگاه داده
ریکاوری و بازیابی اطلاعات دیتابیس و sql دارای مدل های مختلفی می باشد. این روش ها تشخیص می دهند که کدام نوع از دیتابیس ها به بک آپ گیری نیاز دارند. در ادامه تعیین می کند که مشکلات وارد شده به صورت سخت افزاری یا نرم افزاری است. همچنین مشخص می کند که میزان مشکل چه حد می باشد.
برای بازیابی دیتا بیس ها سه نوع مختلف وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
برای انجام این نوع از ریکاوری در دیتابیس ها باید بدانید که transaction log در این موقعیت پاک می شوند و فایل ها از نظر سایز دچار تغییراتی می شوند. همین امر باعث می شود که امکان بک آپ گیری از log ها به شکل سخت تری انجام بگیرد. در طی فرایند روش ساده ریکاوری و بازیابی اطلاعات دیتابیس و sql بک اپ گیری به وسیله transaction log انجام نمی شود بنابراین عملیات full و bulk_ligged را برای بازگردانی و پشتیبانی از داده ها انجام می دهند.
در این مدل از ریکاوری برخلاف نوع ساده امکان پشتیبانی از transaction log ها نیز وجود دارد. در این شکل از ریکاوری می توانید فایل هایی را که دچار آسیب یا گم شده اند را بازیابی کنید. به علت قابلیت پشتیبانی ا point-to-time افراد می توانند به مقدار دلخواه و بر اساس سلیقه خود فرایند ریکاوری را انجام دهند.
ریکاوری و بازیابی اطلاعات دیتابیس و sql به این شیوه شباهت زیادی به نوع کامل دارد. این نوع عملکرد قابلیت بسیار بالایی برای اجرای bulk دارد. در این روش ریکاوری سایز فایل های transaction به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. علاوه بر این از قابلیت پشتیبانی از ریکاوری point-in-time خبری نیست.
در صورتی که به ریکاوری نوع transaction log این امکان وجود دارد که مقدار قابل توجهی از داده ها از بین بروند. دقت داشته باشید تهیه نسخه بک آپ باعث می شود که نیاز به ریکاوری به میزان زیادی کاهش پیدا کند.
این مطلب در زمینه آشنایی با ریکاوری و بازیابی اطلاعات دیتابیس و sql ارائه شده است. نکته مهمی که در زمینه ریکاوری دیتابیس ها وجود دارد که در صورت عدم مراجعه به افراد متخصص ممکن است اتفاقات و آسیب های زیادی رخ دهد. گروه هارد ریپیر به عنوان یک تیم متخصص امکان مشاوره و راهنمایی در این زمینه را برای شما ایجاد کرده است.
حتما سوالاتی نظیر؛ چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ در هنگام مرتب کردن اتاق یا خانه تکانی ذهن شما را درگیر می کند. برای برخورداری از فضایی کاربردی در اتاق های خواب، استفاده از تجهیزات مناسب مهم است.
میز آرایش یکی از محصولات مناسب برای نگهداری از وسائل آرایشی و مراقبت از پوست و مو می باشد. برای طراحی آن از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. این گونه از طراحی ها، زیبایی محیط را تضمین می نمایند.
در ادامه درباره شیوه طراحی مناسب میز های آرایش بحث می کنیم، با ما همراه شوید.
انتخاب بهترین میز آرایش برای طراحی اتاق خواب
مقاله چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ یک منبع برای شناخت بهتر میز آرایش و طراحی های آن است. میز آرایش یک ابزار کاربردی برای انتخاب برای ایجاد تغییر در محیط های مختلف می باشد. این محصول با سازماندهی وسائل آرایشی بر نظم و زیبایی محیط می افزاید.
هم اکنون در بیشتر طراحی ها از انواع این محصول استفاده می شود. برای انتخاب بهترین طراحی برای میز آرایش، موارد زیر را در نظر بگیرید:
1. ابعاد مناسب: تناسب اندازه ها در طراحی دکوراسیون بسیار مهم است. ابعاد میز آرایش باید مناسب اندازه اتاق و نیاز های شما باشد.
2. جایگاه ذخیره سازی: این تجهیز کاربردی با قسمت های ذخیره سازی مختلف مانند؛ دراور ها یا قفسه ها کمک می کند، تا لوازم آرایشی و مواد مورد نیاز به راحتی قابل دسترس باشند.
3. طراحی زیبا و مناسب: پرسش چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ به بسیاری از سوالات شما پاسخ می دهد. تناسب و سازگاری از اصول اولیه طراحی های دکوراسیون است. طراحی میز آرایش باید با سبک دکوراسیون داخلی اتاق شما سازگاری داشته باشد، تا بر جذابیت ظاهری محیط بیفزاید.
4. نورپردازی مناسب: استفاده از نورپردازی مناسب بر روی میز، فضای کاری را روشن خواهد کرد. علاوه بر آن باعث برجسته شدن بافت های طراحی می شود.
5. استفاده از آینه: حضور یک آینه بزرگ و مناسب بر روی میز آرایش اهمیت زیادی دارد. این تجهیز کاربردی، شرایطی ایده آل برای آرایش پوست و مو فراهم می سازد.
راهکار هایی برای طراحی میز آرایش
مقاله چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ مطالب مفیدی مرتبط با طراحی این میز توضیح می دهد. برای طراحی یک میز آرایش زیبا و کارآمد، داشتن یک الگو خوب است. به واسطه آن می توانید، فضای کافی برای نگهداری از وسائل آرایشی خود داشته باشید. در زیر چند راهکار جهت طراحی میز های آرایش آورده شده است؛
· ابتدا برنامه ریزی کنید: قبل از هر چیز، برای طراحی میز آرایش خود، یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید. این شامل؛ اندازه گیری فضا، تعیین نیازمندی های خود، انتخاب سبک و رنگ برای میز و تعیین بودجه می شود.
· انتخاب مواد مناسب: مقاله چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ کاربردی و مفید است. برای ساخت میز آرایش از مواد مختلفی مانند؛ چوب، شیشه، فلز و مواد پلاستیکی استفاده کنید. انتخاب مواد با کیفیت و متناسب با سبک دکوراسیون، بر زیبایی محیط می افزاید.
· طراحی مناسب: انتخاب طراحی و شکل میز آرایش نیز بسیار مهم است. بر اساس اندازه و شکل فضای آرایشی خود از میز های دایره ای، مستطیلی یا مربعی کمک بگیرید.
· تزیین و دکوراسیون: با انتخاب رنگ ها، الگو ها و تزیینات مناسب برای میز آرایش خود، فضایی زیبا و جذاب برای آرایش خود ایجاد کنید.
· نورپردازی: نور مناسب میز آرایش به شما کمک می کند، تا بهترین نتیجه را در آرایش بگیرید. استفاده از نور طبیعی و یا نور های مصنوعی با رنگ مناسب بسیار موثر می باشد.
· توجه به جزئیات: در جواب به سوال چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ درباره ایده های طراحی این میز صحبت می کنیم. عواملی نظیر؛ انتخاب دستگیره ها، پایه ها و جزئیات دیگر برای طراحی یک میز آرایش شیک و کارآمد از اهمیت بسیاری برخوردار است.
· و...
با رعایت راهکار های بالا و توجه به جزئیات، یک میز آرایش زیبا و منحصر به فرد برای خود طراحی کنید. طراحی جزء به جزء اتاق های خواب مهم است. برای داشتن یک چیدمان حرفه ای در اتاق خواب از کارشناسان و دیزاینر های موفق کمک بگیرید.
مقاله چگونه میز آرایش خود را بچینیم؟ آموزشی است. در فروشگاه بزرگ گالری سیلا، بهترین نمونه های میز و صندلی به فروش می رسد. این مجموعه فروش با ارائه محصولات اصل توانست در بین مردم، مشتریان خود را پیدا کند. با مراجعه به فروشگاه ما می توانید میز آرایش دلخواه خود را با قیمتی مناسب بخرید.